Un exemplu concret din 2008

Cluj ASM/ noiembrie 21, 2017/ Uncategorized/ 0 comments

Unele dintre cele mai vizionate reclame ale anului 2008 sunt reclamele de la Orange, acele reclame cu mult îndrăgiții Millidge și Doing, deveniți ulterior mascotele Orange , care fac tot felul de trăsnăi pentru a capta simpatia publicului din spatele ecranelor. Ideile ingenioase ale marketerilor au fost create cu scopul de a atinge publicul prin asentimentul dragostei și prin intermediul căldurei familiare, care este extins și prelucrat cu fiecare ocazie, odată cu ele reușind și să promoveze multitudinea seturilor și ofertelor rețelei, captând astfel interesul publicului prin amuzament, iar la final, când atenția este concentrată pe ecran, o voce comunică noua ofertă apărută.

Îndrăgiți de către adulți și copii deopotrivă, mascotele Millidge și Doing ne-au amuzat cu fiecare apariție – au cântat, ne-au invitat la dans, ne-au încurajat să sprijinim tinerii olimpici sau să cântăm la pian.

Spre deosebire de Vodafone, care a apelat la vedete pentru a-și promova serviciile, sau Cosmote și Romtelecom, care au lucrat ultima dată cu Smiley și Pavel Bartoș, Orange Romania este singura companie care a ales să nu-și promoveze serviciile cu ajutorul vedetelor, fiind astfel vorba despre o politică de grup. Decizia este luată în Franţa şi se aplică în toate ţările unde grupul este prezent. Orange preferă să apeleze la clienţi pentru a-şi face reclamă, după cum se poate vedea în ultimul spot care are în prim plan pe Millidge şi Doig, mascotele Orange.

 

Roxana Abrudan

Leave a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>
*
*