Maratonul Publicității

Maratonul Publicității este unul dintre proiectele cu cel mai mare impact asupra studenților și a comunității din Cluj-Napoca, desfășurat de către Asociația Studenților Secției de Marketing. De-a lungul timpului, în cadrul evenimentului, participanții au putut învăța despre manipularea prin publicitate, reclame interzise, de ce aleg echipele de marketing a brand-urilor să folosească anumite tipuri de publicitate, ce impact are publicitatea asupra deciziilor lor de cumpărare și multe ale subiecte de interes, care mereu au umplut sala evenimentului. Acest eveniment se desfășoară anual, la sfârșitul lunii noiembrie, într-o atmosferă plăcută, care adună de fiecare dată pasionați sau curioși ai marketingului și/sau publicității, care doresc să se deconecteze de la viața cotidiană și să urmărească calupuri de reclame, care la final sunt explicate de către speakeri cu experiență în domeniu.

Scopul principal al acestui proiect este aducerea în atenția publicului, conceptul de reclamă și de manipulare prin publicitate, astfel încercând să îi facem pe oamenii prezenți în sală să înțeleagă faptul că dacă un produs este vizibil pe toate panourile publicitare, asta nu înseamnă automat că este și un produs serios și de calitate.

În ultimii ani Maratonul Publicității a crescut foarte mult și a atras în public nu doar studenți ai altor specializări sau a altor facultăți ci și pasionați sau experți ai domeniului.